ניהול נכסים

ניהול נכסים

ניהול נכס נדל ן להשקעה, מהווה גורם ראשוני ומרכזי להצלחת ההשקעה, ולגודל ההכנסה השוטפת הצפוייה מהנכס, וכן ההצלחה בהשקעה, הכוללת שמירת ערך הנכס לאורך זמן!
ברשותנו ניסיון מוכח של עשרות שנים, בניהול שוטף של נכסי נדל ן למגורים בעמק לאס וגאס, ואנו מציעים שירות כולל ומלא למשקיע, עם יתרון השפה העברית במקביל, וכמובן יחס ושירות אישי, אמין, זמין, ומקצועי.
ניהול נכון, יניב תשואה גבוהה יותר, ויעניק למשקיע שקט תעשייתי משמעותי, ויעביר את האחריות לבעלות הנכס הזמנית (חברת הניהול) באופן מלא, בכדי לתת למקצוענים ברשיון לטפל בנכס בהתנהלות השוטפת לאחר הרכישה/השקעה, במיוחד אם המשקיע/בעלים מתגורר מחוץ לאזור או למדינה.
מנהלי הנכס חייבים ברישיון מיוחד, מלומדים ומשכילים בכל הנוגע לניהול השוטף, ידיעת החוק כולל עדכוני חוק, התנהלות עם כספים.
 

מה ניהול הנכסים כולל?

שרות ניהול שוטף  – – אנו מציעים שירות ניהול מלא לכל המעוניין בכך, הכולל כספים וחשבונות, תשלומים, גבייה, ייצוג משפטי, תחזוקה שוטפת וטיפול בדיירים, איתור דיירים, השכרת הנכס, טיפול נכס ביציאת דייר והכנתו לאכלוס חוזר, וטיפול בתקלות ובעיות.
 
חברת ניהול והסכם ניהול – מנהלי נכס במדינת נבאדה/לאס וגאס, חייבים ברשיון סוכן נדל ן (REAL ESTATE AGENT), וכן ברשיון נוסף מיוחד לניהול נכסים (PROPERTY MANAGEMENT), וכל סוכן מחויב לעבור תחקיר בטחוני, בדיקת רקע, לימודים מיוחדים, ומבחן סופי לכל רשיון בנפרד.
מנהלי הנכסים חייבים לעבוד תחת פיקוח מלא של משרד ברוקר/נדל ן ראשי (BROKERAGE), אשר אחראי על קבלת הכספים, וחלוקתם בהתאם לעדכונים ממנהלי הנכסים, משרד זה מחוייב בחשבון נאמנות מיוחד, וכן פיקוח תקופתי קבוע על החשבונות והכספים.
כל ניהול של נכס נדל ן חייב בחתימת הסכם מיוחד וכולל, אשר מתאר את אופן ההתקשרות, תקופה, עלויות, תפקידים, מועדי תשלום, יציאה, ועוד… 
 
ההכנסה שלכם היא ההכנסה שלנו – אנו לא גובים דמי ניהול כל עוד הנכס אינו מושכר ומניב הכנסה, ולכן האינארס המיידי שלנו הינו שהנכס יושכר כמה שיותר מהר, בכמה שיותר כסף, ולכמה שיותר זמן (חוזה ממוצע מינימלי אצלינו הוא לשנה)
 
ניהול חשבונות שוטף (ACCOUNTING), חשוב מאוד, ניהול כספים שוטף, כולל הכנסות, תשלומי חובה והוצאות אחרות (ניהול נכס…), מחייבים ביצוע מאזן חודשי, כולל שליחת דו"ח מפורט לבעלי הנכס יחד עם ההכנסה החודשית נטו.
 
ביטוח בעל בית – חובה (HOME OWNER'S POLICY) – ביטוח זה מכסה נזקי שריפות, והצפות, נזילות, מזג אוויר, וכל נזק אחר שפוגע בשלמות הנכס וערכו, אנו מקפידים להתאים כל פוליסה לאופי סוג הנכס, לוודא שהביטוח אכן יכסה את הדרוש.
 
ביטוח תיקונים ואחריות (HOME WARRANTY) – ביטוח זה אינו חובה, אך מומלץ, כדי לחסוך עלויות של תיקונים אשר יכולים להופיע בנכס כל יום, במיוחד שהוא מושכר,
ביטוח זה מכסה לרוב מ"ע מיזוג אויר, טוחן אשפה, מוצרי חשמל (שמסופקים ע"י בעל הבית לכל נכס מושכר בלאס וגאס), חשמל, אינסטלציה, וכו,… וחשוב תמיד להקפיד ולרכוש את הפוליסה המתאימה, וכן לוודא שהיא מכסה את הנדרש, והנפוץ בתיקונים לנכס.
 
ביטוח שוכרים (RENTER'S INSURANCE) – אנו מחייבים את כל הדיירים לרכוש פוליסת ביטוח זה, אשר מגנה על הרכוש והציוד שלהם בנכס, כולל העברה למיקום זמני במקרה של אסון, ואו תקלה אשר אינה מאפשרת מגורים בנכס באופן זמני, וזאת כדי להסיר אחריות פיננסית מבעל הנכס (המשכיר) במקרים אלו.
 
 
תשלומי חובה, ותשלומים כלליים – אנו דואגים לביצוע כל תשלומי החובה כמו: מיסי נכס, ועד בית, ביטוח כללי במועד שנקבע בכדי למנוע בעיות עתידיות אשר עלולות להוביל לעיקול ואף מכירת הנכס בידי הגופים (מיסי נכס, ועד בית), וכן מבצעים תא תשלומי התיקונים לנותני השירותים, וכל תשלום אחר אשר מהווה חלק מניהול הנכס בשוטף.
 
איתור דייר/ים מתאים/ים – אנו מפרסמים את הנכס להשכרה בכל אתרי הנדל ן הקיימים והמוכרים בשוק (ZILLOW' REDFIN' TRULIA' REALTOR…), עם חשיפה עולמית באינטרנט, כמו כן במאגר הנכסים המקצועי שלנו (MLS) אשר בו חברים כ 16,000 סוכני נדל ן מורשים בעמק לאס וגאס . מדינת נבאדה.
יש לנו מערכת תגובה מהירה לכל פניית דייר מעוניין, וסוכני משנה אשר מסייעים לנו להראות את הנכסים שאנו מפרסמים להשכרה.
 
בחירת דייר/ים מתאימים – לאחר שאנו מקבלים טופס בקשת השכרה רשמי (RENTAL APPLICATION) אנו מבצעים סריקה מלאה של המועמדים תוך שימוש במאגרי שירות מקצועיים מוכרים, וכוללת: רישום פלילי, חובות – הוצל"פ – פשיטות רגל… מוודאים את עברו כדייר עם בעל הבית הקודם (בכתב ובאופן רשמי), מודאים מקורות הכנסה ותעסוקה, כולל תלושי משכורת, מצב פיננסי תוך דרישת יתרות בנק לכמה חודשים אחורה, פגישה אישית עם המועמדים, ואישור סופי מול בעל הבית תוך הגשת ממצאי הבדיקות שלוקחות מ"ס ימים.
 
תיקונים ותחזוקה שוטפת – בנפרד מביטוח האחריות/תיקונים, שעליו אנו תמיד ממליצים (HOME WARRANTY), אנו משתמשים בנותני שירותים מקצועיים ברשיון עפ"י החוק, ועובדים עימם בדרך קבע, תקופת זמן ארוכה, וכן המחירים שאנו מקבלים הינו זולים ממחירי השוק.
 
פיקוח על הנכס תחזוקה שוטפת – אנו מקפידים לבקר בנכס באופן רנדומלי, כל פרק זמן הגיוני, ולערוך סקירה כללית של מצבו, מצב הדיירים ותנאי המחייה שלהם בנכס, תיקונים דרושים, כולל הפניית תיקונים אשר באחריות הדיירים לטיפול מיידי, ומניעת בעיות עתידיות ואסונות (בדיקת גלאי עשן, פילטרים למזגנים, ועוד…)
 
מקרי חירום, ותקלות – אנו עובדים עם מערכת מהמתקדמות ביותר, כדי לקבל פניות דיירים 24/7 בנוגע לתקלות, כדי למיין ולאבחן בעיות בטרם עת, ולמנוע נזקים מצטברים הן לנכס, והן באופן ההתנהלות מול הדיירים, וכמובן משתמשים בחברות/נותני שירותים מקצועיים ברשיון, לטיפול בכל נזק/תקלה שנוצרים בנכס.
 
פינוי דיירים וייצוג משפטי – הינם חלק משמעותי בתפקיד מנהלי הנכסים (PROPERTY MANAGERS), אשר בסמכותם ובתוקף ידיעתם של חוקי בדיור, לקיים את פעולת הפינוי, הכוללת ייצוג בעל הנכס אל מול הדייר בבית המשפט.
הערה: טיפול נכון הדיירים מתחילת החוזה ואף לפני, יכול לסייע רבות במניעת מצבים לא רצויים של סכסוך, ואי תשלום של דייר אשר עלולה להגיע לכדי פינוי דרך בית משפט!
 
תקשורת לקוחות/בעלי נכסים – אנו מקפידים מאוד על תקשורת בריאה, זמינות מול לקוחות למרות הבדלי השעות, דוברים עברית רהוטה (כמו כן אנגלית), יש ברשותנו מ"ס חיוג ישיר מישראל (כמו שיחה מקומית), ואנו תמיד שמים דגש על יחס אישי, ומתן מענה מהיר לכל לקוח/משקיע.
 
דילוג לתוכן